9. veebr 2012

Rally Sweden I päev

 
60.Rootsi ralli 09-12.02.2012

Rootsi ralli 2012

Tänavu kuuekümnendat juubeliaastat tähistava Rootsi ralli avapäev sõidetakse enamjaolt naaberriigi Norra territooriumil ning ülejäänud kaks võistluspäeva läbitakse taas Rootsi pinnal.
Rootsi ralli on käesoleval hooajal esimeseks võistluseks, kus kasutatakse rallieelsel testikatsel kvalifikatsioonisüsteemi, et selgitada avapäeva stardijärjestus.
Võidusõidu käigus läbitakse klassikalised kiiruskatsed Sagen, Fredriksberg ja Rammen ning uuenduskuuri läbinud Karlstad´i publikukatse.
Kindlasti ei jää fännidel nägemata ka kuulus Colins Crest hüpe, kus aastast aastasse on saanud kauneid õhulende imetleda.
Viimasel viiel Rootsi MM-rallil on võistluse võitnud Fordi piloodid. Möödunud ja ülemöödunud aastal võitnud Mikko Hirvonen on tänavuseks hooajaks meeskonda vahetanud ning asub kolmandat järjestikust võitu püüdma Citroeni roolis. Läinud nädalavahetusel osalesid Mikko Hirvonen - Jarmo Lehtinen Norra meistrivõistluste raames peetud Rally Finnskog´il ning tulemuseks oli rallivõit ja mis peamine - seljataha jäid Norra parimad Henning Solberg ja Mads Østberg. Lisaks Mikko Hirvonenile ja Sebastien Loebile teevad Citroeni värvides kaasa veel Dakari ralli 2011 võitja Nasse Al-Attiyah ning juba Monte Carlos debüteerinud Thierry Neuville. Noor belglane palus oma esimese Rootsi ralli eel abi kolmekordselt Rootsi ralli võitjalt Tommi Mäkinenilt ning üheskoos valmistutigi eelseisvaks jõukatsumiseks.
Fordide au asuvad Rootsi teedel kaitsma Jari-Matti Latvala ja Petter Solberg. Mõlemal piloodil on CV-s ette näidata Rootsi ralli võit ning kindlasti loodavad sinise ovaali piloodid taaskord edukad olla ning Fordile järjekordse võidu kindlustada.
Lisaks põhimeeskonna liikmetele asuvad starti ka M-Sport Ford WRT piloodid Evgeny Novikov ja Rootsis meeskonna värve esindav Michal Solowow. Kuigi meeskonna teine põhipiloot Ott Tänak on Rootsi rallil esindamas Go Fast Energy World Rally Team värve, siis kahe noore piloodi omavaheline hooaja seis on 1-0 Novikovi kasuks. Kes on kiireim Fordi meeskonna noorpiloot Rootsi teedel, selgub juba pühapäeva pärastlõunaks.
Michal Solowow on see küll juba seitsmendaks korraks Rootsi MM-rallil startida, kuid esimest korda asub ta WRC-masina rooli.
Monte Carlo rallil punktideta jäänud Go Fast Energy World Rally Team´i read on ennem Rootsi rallit hõrenenud, sest Matthew Wilson murdis möödunud nädalal trenni tehes vasaku jalaluu ning on sunnitud väikest võistluspausi pidama. Nagu juba eelpool mainitud asendab teda eestlane Ott Tänak. Norralane Henning Solberg on aga öelnud, et tema asub võistluse starti mõttega, et hooaja lemmikrallilt on vaja saada ka hooaja parim resultaat.
Adapta meeskonna värvides teeb selle aasta esimese stardi eelmise Rootsi ralli suurüllataja Mads Østberg ning tema meeskonnakaaslaseks on WRC-masinal debüüti tegev norralane Eyvind Brynildsen.
Erameeskonna Ford Fiesta WRC-d toovad veel starti soomlane Jari Ketomaa, kes näitas viimati sama võistlusmasinaga väga kiiret sõitu eelmisel Soome MM-rallil, ning Monte Carlo rallil üheksanda positsiooni saavutanud Martin Prokop.
Hooaja avavõistlusel suurepärase tulemuse välja sõitnud Mini meeskonna kohale on aga vahepeal murepilved kerkinud, sest BMW teatas, et lõpetab koostöö Prodrive´ga ning tänu sellele võttis FIA meeskonnalt tehasemeeskonna staatuse. Sellest hoolimata on Dani Sordo Rootsi MM-rallil stardis ning meeskonna teise võistlusmasina toob rajale kohalik staar Patrik Sandell.
Erameeskonna Minil stardib võistlusele kohalik ringrajaäss Richard Göransson - STCC sarja kolmekordsele võitjale on see WRC-debüüdiks.
Miniga võistlevad Rootsi teedel veel hooaja avarallil viimase punktikoha saavutanud Armindo Araujo ja brasiillane Paulo Nobre. Mõlemad piloodid esindavad alates Rootsi rallist meeskonda WRC Team Mini Portugal.
Monte Carlos katkestas S-WRC liidrikohalt Per Gunnar Andersson, kes koduteedel soovib kindlasti võtta hooaja esimese etapivõidu, kuid selle saavutamiseks peab ta edestama selliseid kiireid konkurente nagu Hayden Paddon, avaralli võitnud Craig Breen´i, meeskonnakaaslast Alister McRae´d ning kaasmaalast Patrik Flodin´i.

Võistluse starti asub 53 ekipaaži, nendest 20 on WRC-masinad. MM-punkte jagatakse WRC ja S-WRC arvestuses. Kokku läbitakse nelja võistluspäeva jooksul 24 kiiruskatset kogupikkusega 360,11km ning ralli Power Stage on 15,42 km pikkune SS24 Hagfors 2.

Viimatised Rootsi MM-ralli võitjad:

2011 Mikko Hirvonen - Jarmo Lehtinen Ford Fiesta RC WRC
2010 Mikko Hirvonen - Jarmo Lehtinen Ford Focus RS WRC 09
2008 Jari-Matti Latvala - Miikka Anttila Ford Focus RS WRC 07
2007 Marcus Grönholm – Timo Rautiainen Ford Focus RS WRC 06
2006 Marcus Grönholm - Timo Rautiainen Ford Focus RS WRC 06
2005 Petter Solberg - Philip Mills Subaru Impreza WRC 2004
2004 Sebastien Loeb - Daniel Elena Citroën Xsara WRC
2003 Marcus Grönholm - Timo Rautiainen Peugeot 206 WRC
2002 Marcus Grönholm – Timo Rautiainen Peugeot 206 WRC
2001 Harri Rovanperä - Risto Pietiläinen Peugeot 206 WRC


Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen võitsid möödunud nädalavahetusel Rally Finnskog´i ning asuvad eeloleval nädalavahetusel püüdma kolmandat järjestikust Rootsi MM-ralli võitu
Foto: best-of-rallylive.com

Eestlased Rootsi MM-rallil:

Aasta Sõitjad Auto Tulemus
1980 Heiki Ohu – Toomas Diener Lada 1600 45
1981 Heiki Ohu – Toomas Diener Lada 1300 Rallye 50
1981 Eedo Raide – Georg Valdek Lada 1300 Rallye 56
1983 Heiki Ohu – Toomas Diener VAZ 2101 53
1983 Eedo Raide – Georg Valdek VAZ 2101 49
1994 Allan Lutter – Kalle Pähn Lada Samara 21083 47
1994 Andres Napp – Üllar Anga Lada Samara 21083 44
1996 Ivar Raidam – Margus Karjane Mitsubishi Lancer Evo III K
1996 Raido Rüütel – Robert Lepikson Toyota Celica ST185 Turbo 34
1996 Riho Parts – Aare Kaaristo Mitsubishi Lancer Evo III 21
1997 Ivar Raidam – Margus Karjane Mitsubishi Lancer Evo III 23
1998 Riho Parts – Aare Kaaristo Mitsubishi Lancer Evo III K
1999 Markko Märtin – Toomas Kitsing Ford Escort WRC 8
1999 Aleksander Käo – Aare Ojamäe Mitsubishi Lancer Evo IV K
2000 Markko Märtin – Michael Park Toyota Corolla WRC 9
2001 Markko Märtin – Michael Park Subaru Impreza (44S) WRC 12
2003 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 4
2004 Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC 7
2005 Markko Märtin – Michael Park Peugeot 307 WRC 2
2005 Jaan Mölder jr. – Tõnu Vunn Mitsubishi Lancer Evo VI K
2006 Urmo Aava – Kuldar Sikk Suzuki Swift S1600 22
2006 Jaan Mölder jr. – Katrin Becker Ford Fiesta S1600 40
2008 Urmo Aava – Kuldar Sikk Citroen C4 WRC 18
2008 Egon Kaur – Simo Koskinen Subaru Impreza WRX 38
2010 Ott Tänak – Kuldar Sikk Subaru Impreza WRX K
2011 Martin Kangur – Kristo Kraag Honda Civic Type-R R3 K

Tagasivaade eelmisele MM-rallile – Rallye Monte-Carlo 18-22.01.2012

Hooaja 2012 avaralli sõideti üle kolme aasta taaskord Monte-Carlo teedel. Korraldajad olid selle-aastase Monte tavatult pikaks venitanud ning võistlus kestis koguni viis päeva.
Esimesel päeval rehvivalikuga alt läinud ja liidrikoha Jari-Matti Latvalale kaotanud Sebastien Loeb haaras peale soomlase teelt väljasõitu taaskord esimese positsiooni ning hoidis seda ralli lõpuni. Prantslane võitis ka pühapäeval sõidetud Power stage kiiruskatse ning seega alustas valitsev maailmameister üheksanda MM-tiitli jahti maksimumpunktidega.
Avapäeval jäi teeäärde Fordi meeskonna esipiloot Jari-Matti Latvala, kes küll, nagu varem mainitud, juba juhtis rallit pooleminutilise eduga Sebastien Loebi ees, kuid oli viimasel kiiruskatsel liialt ametis teepinnase hindamisega ja hajevil kaardilugejalt saadava info osas ning eksis kitsenevas paremkurvis - tulemuseks teelt väljasõit ja 0 MM-punkti.
Kahe ülejäänud poodiumikoha eest heitlesid terve ralli kestel Mini piloot Dani Sordo ja taas sinise ovaali värve esindav Petter Solberg. Teisel ja kolmandal võistluspäeval vahetasid hispaanlane ja norralane positsioone peaaegu iga katse järel. Alles kolmanda päeva teine pool rebis kahe piloodi vahele suurema ajavahe, mis tähendas seda, et enne laupäevaseid nelja kiiruskatset kaotas Petter Solberg Sordole üle minuti. Norralane aga polnud veel heitlusest teisele positsioonile loobunud, ta võitis kolm kiiruskatset ja vähendas vahe 19,1 sekundile. Paraku jäi sellest siiski väheks, sest viimasel võistluspäeval läbiti vaid 5,16 kilomeetri pikkune Power stage. Niisiis moodustasid hooaja esimese ralli poodiumi kolme eri tootja masinad ja piloodid. Suurepärane esitus Dani Sordolt tähendas, et Mini oli taaskord tõestanud oma suurepärast kiirust just asfaldil. Petter Solbergi ülesanne oli peale meeskonnakaaslase katkestamist Fordile võimalikult head MM-punktid kindlustada ning sellega sai norralane suurepäraselt hakkama.
Avapäeval sõiduvea tõttu aega kaotanud Citroeni piloot Mikko Hirvonen leidis suurepärase sõidurütmi reedeseks võistluspäevaks ning kerkis korraks juba ka esikolmikusse, kuid järgneva päeva eksimuse tõttu oli soomlase Citroeni-debüüdi tulemuseks neljas positsioon.
Ott Tänaku meeskonnakaaslane Evgeny Novikov näitas Monte-Carlo teedel suurepärast sõidukindlust ja -tempot ning saavutas igati kiiduväärt viienda positsiooni, mis tähendas senise WRC-karjääri parima (Sardiinia ralli 2009) tulemuse kordamist.
Prantsuse vanameister ja 1994. aasta Monte-Carlo ralli võitja Francois Delecour tõestas südika sõidu ja kiire kohanemisega, et ta oskab endiselt Monte teid veatult läbida. Enne viimast võistluspäeva endale kuuenda positsiooni kindlustanud prantslane tegi pühapäevasele Power stage katsele startides väga ilusa lahkumiskingituse oma kaardilugejale Dominique Savignoni´le ja vahetas temaga kohad. Seega läbis Savignoni karjääri viimase kiiruskatse harjumuspärase kõrvalistuja koha asemel hoopis Ford Fiesta WRC rooli keerates.
Hooaja avarallil Mini teise võistlusmasina rooli keeranud prantslane Pierre Campana lõpetas seitsmendana ning sai selle tulemuse eest meeskonna bossidelt vaid kiidusõnu kuulda.
Kõikide Eesti autoralli fännide rõõmuks lõpetasid hooaja esimese ralli kaheksandal positsioonil Ott Tänak - Kuldar Sikk. Ralli algul uute tingimustega kohaneda püüdnud eestlased leidsid järgnevatel päevadel aina parema sõidutempo ja liigseid riske võtmata lõpetati võidusõit igati korraliku tulemusega - hooaega alustati MM-punktidega.
Ott ise võttis esimese Monte-Carlo ralli kokku järgnevalt: "Monte pole ilmselt kunagi lihtne ja ei saa olema lihtne. Meie eesmärk oli see ralli lõpuni tulla, ilma suuremate jamadeta ja sellega saime hakkama. Lihtne see polnud, keerulisi hetki oli mitmeid".
Ainsana viimasel võistluspäeval veel positsioonide eest heidelnud Mini piloodi Armindo Araujo ja Fordil sõitnud Martin Prokopi vastasseisust väljus võitjana viimati nimetatu.
Lisaks Jari-Matti Latvalale jäid tuntumatest nimedest Monte-Carlo rallil rajaäärde Sebastie Ogier, kes oli kuni katkestamise hetkeni oma Skoda Fabia S2000 masinal kohati lausa ulmelist sõidutempot näidanud. Prantslane sõitis suurel kiirusel teelt välja teise võistluspäeva viimasel kiiruskatsel, mille tulemusena vajas haiglaravi kaardilugeja Julien Ingrassia, kelle käsi kokkupõrkes seinaga viga sai. Õnneks anti juba järgmisel päeval teada, et Ingrassiaga on kõik korras ning Rootsi rallil ollakse taas stardis.
Sarnaselt soomlasele katkestas avapäeval ka belglane Thierry Neuville - Citroen Junior meeskonna piloot tegi viimasel kiiruskatsel sõiduvea, mille tulemusena tuli Citroen DS3 WRC parem esiratas alt.
Üsna tuliselt lõppes S-WRC klassiliidrite Per-Gunnar Anderssoni ja Emil Axelssoni teekond, kui neljanda võistluspäeva eelviimasel kiiruskatsel lahvatas Proton Satria Neo S2000 kapoti alt kütuse lekke tõttu üüratu leek.

Ajaloonurk - Rootsi ralli 2004

1990. aastal vallutasid hispaanlased Carlos Sainz - Luis Moya (Toyota Celica GT Four) Soome ralliteed ning ühe kahest skandinaavlaste poolt seni hästi kaitstud aardest.
Kulus veel 15 aastat enne kui Sebastien Loeb ja Daniel Elena (Citroen Xsara WRC) ka selle viimase endale võita suutsid.
53. Rootsi ralli toimus kuuendast kuni kaheksanda veebruarini ning oli MM-kalendri teiseks etapiks.
Ralli oli 2004. hooaja kalendris esimene, kus uute MM-reeglite kohaselt ei tohtinud enam esiautosid kasutada.
See reegel pani meeskonnad kaaluma erinevaid võimalusi, kuidas piiratud tingimustes vajaliku infot hankida. Citroen küll eitas seda, kuid arvatavasti siiski kasutati JWRC sõitja Guerlain Chicherit (Citroen Saxo S1600) soodsat stardipositsiooni, et korduvkatsete läbimiseks teeinfot saada.
Monte-Carlo teedel hooaja avaralli võitnud Sebastien Loeb - Daniel Elena saabusid Rootsi teedele MM-liidrina, kuid 2003. aasta Rootsi ralli seitsmes resultaat ei lubanud poodiumist enamat loota.
Uue võistlusmasinaga oli stardis Marcus Grönholm, kes tolleks hetkeks oli Rootsi ralli võitnud kolme korral ning lisaks südikale soomlasele olid skandinaavlaste au kaitsmas veel Petter Solberg (Subaru Impreza WRC), Janne Tuohino (Ford Focus RS WRC), Daniel Carlsson (Peugeot 206 WRC), Henning Solberg (Peugeot 206 WRC) ja Kristian Sohlberg (Mitsubishi Lancer WRC).
Esimene võistluspäev kulges suhtelistelt lumevaestes tingimustes ning eesstartijad ei kaotanud nii palju aega, kui nad oleks seda lumisemates oludes teinud.
2003. aastal Rootsi ralli võitnud Marcus Grönholm tõi Rootsi teedele tuliuue Peugeot 307 WRC mudeli, millega Monte teedel lõpetati Fordi duo Markko Märtini ja Francois Duvali järel neljandana.
Soomlane võitis avakatse ning juhtis rallit kuni kolmanda kiiruskatseni, kuid seejärel kukutas võistlusmasinat tabanud roolivõimu-probleem soomlase seitsmendaks.
Ralli liidriks kerkisid Markko Märtin - Michael Park (Ford Focus RS WRC), kes hoidsid oma edu esimese päeva lõpuni. Eestlasele järgnes Sebastien Loeb, kes kaotas talle 23,3 sekundit. Prantslasest omakorda vaid 3,6 sekundi kaugusel lõpetas esimese päeva Subarul sõitnud Petter Solberg.
Liidrile kaotas avapäeva lõpuks viimasena alla minuti kuuendal kohal olev Marcus Grönholm.
Öösel avanenud taevaluugid ning alanud lumesadu tähendas seda, et lõpuks oli Rootsi kitsaid ja jäiseid teid katmas tõeline lumevaip ning esimesena startijad olid teistele lumesahkade rollis ja kaotasid väärtuslike sekundeid.
Esimesel päeval tehnikaga hädas olnud Marcus Grönholm alustas koheselt rünnakuga ning päeva lõpuks oli soomlane kerkinud koguni teisele positsioonile.
Ligi pool rallit juhtinud Markko Märtin - Michael Park tegid võistluse üheteistkümnendal kiiruskatsel sõiduvea, mille tulemusena sai eestlase poolt juhitud Ford Focus RS WRC löögi lumevalli sees peidus olnud kivilt, misjärel purunesid vasak tagumine vedrustus ning masina ülekanne.
Õnneks jõudis kolmel rattal edasi liikunud Märtin siiski hooldusalasse, kuid heitlus esikohale oli selleks korraks lõppenud.
Lõpuks lõpetas Eesti - Briti ekipaaž võistluse seitsmendal positsioonil.
Veel tänagi vastab Markko Märtin küsimusele, milline käest libisenud rallivõit on tal siiani hingel, et see on just see 2004. aasta Rootsi ralli, kus hoiti konkurentide ees turvalist edu ning võit oli käeulatuses.
Peale Fordi tehasemeeskonna esisõitja katkestamist kerkisid ralliliidriks Sebastien Loeb - Daniel Elena. Ööpausile minnes oli nende edu tugeva võistluspäeva teinud Marcus Grönholmi ja Timo Rautiaineni ees 40,6 sekundit, kuid viimasel päeval jäi veel sõita ligi sada kilomeetrit ning soomlased mõtlesid vaid ühest - võidust!
Monte-Carlo rallil debüteerinud Mitsubishi Lancer WRC teenis küll avaetapil Monte-Carlos kohe ka MM-punktid (Gilles Panizzi lõpetas kuuendana), kuid Rootsi ralli teisel võistluspäeval jäid rajaäärde nii prantslase kui ka soomlase Kristian Sohlbergi poolt juhitud masinad. Mõlema katkestamise põhjuseks oli käigukast.
Katkestajate nimekirjaga liitus ka Marlboro Peugeot Total sõitja Freddy Loix, kelle võistlusauto mootor teelt väljasõidu tõttu üle kuumenes.
Teine belglane, kellel oli teisel võistluspäeval probleeme, oli Fordi sõitja Francois Duval - tema kaotas palju aega Focus WRC lumevallist välja kaevamisele ning võistluse lõpus tema tulemus tühistati.
Ralli teisel päeval alanud lumesadu jätkus ka kolmandal ning sarnaselt eelneva võistluspäevaga alustas koheselt rünnakuga Marcus Grönholm, kuid juba avakatsel tehtud sõiduviga tähendas planeerimata ajakaotust ning lõpptulemusena teist positsiooni.
See tulemus oli kindlasti pettumuseks nii soomlasele endale kui ka Peugeoti meeskonnale, sest kõigil kuuel korral, mil prantsuse autotootja oli seni Rootsis startinud, oldi ka võiduga lahkutud.
Korra Subaru Impreza lumevallist taas liikvele saamiseks ka pealtvaatajate abi vajanud norralane Petter Solberg lõpetas teenitult viimasel poodiumiastmel.
Kõikide skandinaavlaste õhulossi purustanud Sebastien Loeb - Daniel Elena lõpetasid 52 aastat kestnud ülemvõimu ning saavutasid ajaloolise võidu, mida pole siiani korrata suutnud ükski mitte-skandinaavlasest sõitja.
Prantslasele oli see kuuendaks MM-võiduks ning esimeseks pehmel pinnasel.
Viimase võistluspäeva kõige põnevama duelli eest hoolitsesid esimest korda tehasemeeskonnas sõitnud ja Fordile MM-punkte tooma palgatud Janne Tuohino ning vanameister Carlos Sainz (Citroen Xsara WRC).
Ralli eelviimasel kiiruskatsel tekkisid soomlase õnneks hispaanlase võistlusmasina mootoril ülekuumenemisest tingitud probleemid ning Citroeni piloodi jaoks sai uueks eesmärgiks ralli lõpuni sõita.
Kahe Peugeot B-meeskonna sõitja (Bozian Racing) duellis 2003. aasta MM-võitja vennale Henning Solbergile alla jäänud Daniel Carlsson lõpetas ralli kaheksandana ning oli selle tulemusega parim koduteedel sõitnud piloot.

Kokku sõideti 2004. aasta Rootsi rallil 19 kiiruskatset kogupikkusega 394,80 km.
70-st startijast lõpetas 49.
Võitjad: Sebastien Loeb – Daniel Elena / Citroen Xsara WRC
Võitja keskmine kiirus: 114,83 km/h
Katsevõidud: Marcus Grönholm 8, Sebatien Loeb 4, Calos Sainz 3, Markko Märtin 2, Janne Tuohino 2, Petter Solberg 1

Markko Märtin – Michael Park Ford Focus RS WRC Rally Sweden 2004 SS7


MM-arvestus peale 1/13 (sõitjad):

1. Sebastien Loeb 28 (3)
2. Dani Sordo 18
3. Petter Solberg 15
4. Mikko Hirvonen 14 (2)
5. Evgeniy Novikov 11 (1)
6. Francois Delecour 8
7. Pierre Campana 6
8. Ott Tänak 4
9. Martin Prokop 2
10. Armindo Araujo 1

*(Power stage punktid)

MM-arvestus peale 1/13 (meeskonnad):

1. Citroen Total World Rally Team 37
2. Mini WRC Team 26
3. M-Sport Ford World Rally Team 16
4. Ford World Rally Team 15

Katsevõidud peale 1/13

1. Sebastien Loeb 9(1)
2. Petter Solberg 4
3. Mikko Hirvonen 3
4. Dani Sordo 1
5. Jari-Matti Latvala 1

*(Power stage katsevõidud)

Rallivõidud peale 1/13

Sebastien Loeb 1

Rootsi ralli kvalifikatsiooni tulemused:

1.Jari-Matti Latvala Ford Fiesta RS WRC 01:53,5
2.Mikko Hirvonen Citroën DS3 WRC 01:54,0 +00:00,5
3.Ott Tänak Ford Fiesta RS WRC
01:54.089 +00:00,5
4.Jevgeni Novikov Ford Fiesta RS WRC 01:54,1 +00:00,6
5.Petter Solberg Ford Fiesta RS WRC 01:54,3 +00:00,8
6. Sébastien Loeb Citroën DS3 WRC 01:54,7 +00:01,2
7.Mads Østberg Ford Fiesta RS WRC 01:54,8 +00:01,3
8. Eyvind Brynildsen Ford Fiesta RS WRC 01:55,7 +00:02,2
9.Patrik Sandell Mini John Cooper Works WRC 01:56,3 +00:02,8
10.Martin Prokop Ford Fiesta RS WRC 01:56,7 +00:03,2
11.Dani Sordo Mini John Cooper Works WRC 01:56,7 +00:03,2
12.Henning Solberg Ford Fiesta RS WRC 01:56,7 +00:03,2
13.Jari Ketomaa Ford Fiesta RS WRC 01:57,3 +00:03,8
14.Sébastien Ogier Skoda Fabia S2000 01:57,8 +00:04,3
15.Armindo Araujo Mini John Cooper WRC 01:59,0 +00:05,5
16. Nasse Al-Attiyah Citroën DS3 WRC 01:59,7 +00:06,2
17.Michal Solowow Ford Fiesta RS WRC 02:01,7 +00:08,2
18. Richard Göransson
MINI John Cooper Works WRC 02:02,2 +00:08,7
19.Peter Van Merksteijn Citroën DS3 WRC 02:03,8 +00:10,3
20.Thierry Neuville Citroën DS3 WRC 02:04,7 +00:11,2
21.Paulo Nobre Mini John Cooper WRC 02:06,0 +00:12,5


Rootsi ralli esimese võistluspäeva kiiruskatsed SS1-SS10, kokku 135,99km

Neljapäev 09.02

SS1 Karlstad SSS 1 1,90km 21:04

Reede 10.02

SS2 Mitandersfors 26,00km 09:04
SS3 Opaker 1 14,62km 10:28
SS4 Kirkenær 1 8,00km 11:03
SS5 Finsskogen 1 20,87km 11:38
SS6 Opaker 2 14,62km 13:48
SS7 Kirkenær 2 8,00km 14:23
SS8 Finsskogen 2 20,87km 14:58
SS9 Torsby 19,21km 17:05
SS10 Karlstad SSS 2 1,90km 20:20

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar