RACC-Rally de Espana kolmas võistluspäev SS13-SS18, kokku 102,62km
Hispaania ralli teise päeva katsed sõideti asfaldil ning ettearvatult näitas head kiirust Sebastien Loeb, kuid võistluspäeva kiireim piloot oli hoopis Jari-Matti Latvala.
Loeb jätkas sealt, kus avapäeval pooleli jäi ning võitis kuuest kiiruskatsest kaks. Hispaania ralli kaheksanda kiiruskatse katsevõiduga kirjutas Sebastien Loeb ralliajalukku uue lehekülje, kui võttis enda nimele ka katsevõitude rekordi. Senine rekord kuulus Soome rallilegend Markku Alenile 801 kiiruskatse võiduga.
Kui soomlastelt võeti üldkatsevõitude rekord, siis Jari-Matti Latvala hoolitses selle eest, et 2011. aasta Rally de Espana katsevõitude rekord kaasmaalaste käes püsiks. Fordi piloot on Hispaania teedel sõitmas elu parimat asfaldirallit ning oli ainus piloot, kes teisel võistluspäeval liidriga vahet vähendas.
Pärast kahte võistluspäeva on poodiumi viimasel astmel Fordi piloot Mikko Hirvonen. Soomlane pingutas küll kõigest väest, kuid liidrite tempos ei püsinud ning peab viimasel võistluspäeval pigem seljataha vaatama, et kodupubliku ees võistlev Dani Sordo seljataga hoida. Juhul kui Fordi piloot suudab Mini piloodi rünnakud tõrjuda on taaskord oodata, et MM-tiitliheitlust arvestades laseb Latvala Hirovneni endast mööda.
Hispaania publiku lemmikpiloot Dani Sordo võitis ühe kiiruskatse ning kerkis tänu Ogieri ebaõnnele koha võrra. Kindlasti paneb hispaanlane pühapäeval kõik oskused mängu, et püüda hooaja kõige olulisemat poodiumikohta.
Võistluspäeva kõige õnnetum piloot oli Sebastien Ogier. Citroeni piloot lõhkus sarnaselt avapäevaga rehvi ning kaotas MM-tiitlit arvestades taaskord ühe positsiooni.
Viimasel võistluspäeval hakkavad kuuenda ja seitsmenda koha eest heitlema Mini piloot Kris Meeke ning Stobart Fordi piloot Mads Østberg.
Viimastele punktikohtadele heitleb trio Henning Solberg, Evgeny Novikov, Matthew Wilson.
Teisel võistluspäeval tulid taas rajale ka avapäeval katkestanud Ott Tänak – Kuldar Sikk ning Karl Kruuda – Martin Järveoja.
Tänak näitas päeva teises pooles küll head sõidutempot ning võttis ka kaks katsevõitu, kuid sellest piisas vaid S-WRC seitsmendaks positsiooniks.
S-WRC tiitli suunas liikuv Juho Hänninen kaotab peale teist võistluspäeva liider Nasser Al-Attiyah´ile kõigest 0,4 sekundit ning arvatavasti kavatseb pühapäeval riskivabalt finišeerida, kuid finišini on vaja veel üle 100 katsekilomeetri sõita.
Karl Kruuda ja Martin Järveoja näitasid teisel võistluspäeval sarnaselt kaasmaalastega head sõidutempot ning kahe Eesti ekipaaži vahe ennem kuute viimast kiiruskatet on 19,9 sekundit.
Eesti pilootide teise võistluspäeva kommentaarid Ruudulipp.ee weebilehele olid järgnevad:
Ott Tänak:"Tiitli osas me enam midagi mõjutada ei saa, meie ainus võimalus on saada head asfaldikogemust ja teha trenni järgmisteks rallideks asfaldil."
Karl Kruuda: "Üldiselt polnud viga, päris rahule ei saanud jääda, omad väikesed vead olid sees. Oleks tahtnud ikka katsevõitu kätte saada kuid Ott arvas ilmselt teisiti."
Eesti rallifännide suureks rõõmuks sai reede õhtul kinnitust ka kaua oodatud uudis, et selle aastasel Walesi rallil stardivad võistlusnumbri all 18., Stobart Motorsport Ford Fiesta WRC roolis Ott Tänak – Kuldar Sikk.
Pühapäeval sõidetakse Hispaania teedel kuus kiiruskatset kogupikkusega 102,62 kilomeetrit ning ralli lõpetab 4,32 km pikkune Coll de la Teixeta 2 kiiruskatse, mis on ralli Power Stage.
Sebastien Loeb´i ja Daniel Elenat lahutab seitsmendast järjestikusest Hispaania ralli võidust kuus kiiruskatset
Foto: www.wrc.com
Katsevõite 2.võistluspäeval:
3 (SS9,10,12) – Jari-Matti Latvala
2 (SS7,8 ) – Sebastien Loeb
1 (SS11 ) - Dani Sordo
1.Sebastien Loeb
2.Jari-Matti Latvala
3.Mikko Hirvonen
4.Dani Sordo
5.Sebastien Ogier
6.Kris Meeke
7.Mads Østberg
8.Henning Solberg
9.Evgeny Novikov
10.Matthew Wilson
36.Ott Tänak
37. Karl Kruuda
SS13 Santa Marina 1 26.51 km 08:02
SS14 La Mussara 1 20.48 km 09:22
SS15 Coll de la Teixeta 1 4.32 km 10:12
SS16 Santa Marina 2 26.51 km 12:39
SS17 La Mussara 2 20.48 km 13:59
SS18 Coll de la Teixeta 2 (Power Stage) 4.32 km 15:11
Kirjutas: Strike, rallifoorum.ee
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar